Jeśli podobają Ci się moje wyroby, skontaktuj się ze mną
alina.kosteckarybak@gmail.com

środa, 10 grudnia 2014

NOWOŚĆ !!!

Witam, 
pragnę dziś podzielić się z Wami zupełnie nowym pomysłem. Tym Paniom, Dziewczynom, Żonom i Niezrzeszonym, które lubią ciepło na głowie, ale nie rozstają się ze swoim smartfonem, no i oczywiście mają trochę poczucia humoru - proponujemy czapki z mitenkami, na które mój mąż - nie wiedzieć dlaczego mówi - minutki... Niech i tak będzie ...
A, jeszcze jedno - bardzo ważne:
W najbliższą sobotę i niedzielę  13 i 14 grudnia będziemy w Warszawie na Targach SLOW WEEKEND w Soho Factory przy ul. Mińskiej 25 ( Praga). ZAPRASZAMY !!!



W czapce nigdy nie wyglądałam dobrze, ale chciałam spróbować...



Ta Pani wygląda SUPER !!! To nie tylko zasługa naszych "minutek" i czapeczki. Ta Pani we wszystkim musi wyglądać  SUPER. POZDRAWIAMY !!!



Jagódka ma w domu dwa psy, ale na czapce i "minutkach" - TRZY KOTY, w dodatku czarne.
















1 komentarz:

  1. Każda z tych rzeczy to prawdziwe dzieła sztuki. Można na nie patrzeć jak na obraz. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń