Jeśli podobają Ci się moje wyroby, skontaktuj się ze mną
alina.kosteckarybak@gmail.com

niedziela, 24 sierpnia 2014

Martwa natura I

Uwielbiam chodzić po galeriach ( SZTUKI!!!) i oglądać obrazy malarzy zarówno tych, którzy na stałe zapisali się w historii sztuki, jak i tych, których prace  - być  może - za lat kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt ... będą obiektem pożądania koneserów. 
Lubię też małe klimatyczne galerie w Kazimierzu Dolnym, który jest naszym ( moim i mojego męża) drugim miejscem na ziemi, do którego chętnie wracamy, za którym tęsknimy. Od kilku lat przywozimy stamtąd obrazy malarzy związanych z tym niezwykłym miasteczkiem. Mamy już w domu niezłą galerię.
Dziś rano pomyślałam o martwych naturach w malarstwie i ... zabrałam się za robotę. 
To moja "martwa natura " na sukience, która jeszcze sukienką nie jest, ale będzie... 

Alina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz