Jeśli podobają Ci się moje wyroby, skontaktuj się ze mną
alina.kosteckarybak@gmail.com

piątek, 14 listopada 2014

Po powrocie z Kazimierza Dolnego

Już w DOMU, choć czasami wydaje mi się, że drugi DOM jest nad Wisłą w Dolinie Grodarza. Kazimierz - jak się ostatnio przekonujemy - jest piękny na swój sposób nawet w listopadowe krótkie dni. Przywitał nas deszczem, aby w następnych dniach rozbłysnąć pięknym światłem i ciepłem. Chciałabym pozdrowić wszystkie Panie i ... Panów, których mieliśmy przyjemność spotkać, poznać, polubić  - w ostatni weekend na Małym Rynku 
w K.D.
Do zobaczenia... mam nadzieję wkrótce!!!



Dla pewnej miłej osoby, która - mam nadzieję - LUUUBI MUZYKĘ







                                                             Dredy? Dlaczego nie...




                                                              









    Koty to wdzięczny temat w życiu, w sztuce, przedmiotach użytkowych i ... na ubraniach














Na przekór jesiennym szarościom - KOLOR,  KOLOR,  KOLOR!!!









                                            Fajnie jest gotowym ciuchom dawać "drugie życie"








                                                


                                                    Śmiejmy się z deszczu i w deszczu...




                   Dedykacja dla pewnej miłej Pani z Kazimierza Dolnego, która kocha fiolety...







                                                   Trochę egzotycznej pomarańczy jesienią...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz