Jeśli podobają Ci się moje wyroby, skontaktuj się ze mną
alina.kosteckarybak@gmail.com

wtorek, 17 lutego 2015

Czerwono, ale nie tylko...

Witamy słońce, witamy kolor ! Dziś dominuje czerwony. To trudny kolor do aplikacji. Jest tak energetyczny i dominujący, że bardzo trudno dobrać do niego inne barwy. Najlepiej wygląda szary, burgund i oczywiście czarny(choć dla mnie to zestawienie jest na tyle oczywiste, że wręcz banalne). A jednak nie udało mi się uniknąć tego zestawienia, choć efekt wydał mi się fajny. Ocenicie Same. 
Jednak żeby nie było za czerwono - dorzucam fuksję, czarny i grafit.
MIŁEGO DNIA !!!





























1 komentarz:

  1. Masz rację, że zestawienie czerwono-czarne jest banalne, ale w tym jakby chińskim/japońskim klimacie wygląda świetnie (ta róża kojarzy mi się z literkami japońskimi).Znowu nie wiedziałabym, którą wybrać. (Fajny baner:))

    OdpowiedzUsuń